Nye funktioner

Vi har brugt sommeren på at udvikle og lancere en masse nye funktioner. Flere af dem kan I læse mere om ved at logge ind på jeres Tracelinkkonto og vælge menupunktet “Opslag”.

En håndfuld af de vigtigste funktioner er:

 

    • Automatisk undermenu for lagervarer med batchstyring

    Tracelink har optimeret visningen af sporbarhed ved at lave en automatisk undermenu for alle genstande med batch. Du kan altså se en liste over alle batches og søge i batches på tværs af alle genstande i hver genstandsgruppe.

    Undermenuen med batch kan kun ses, hvis du er logget på som administrator.

     

    • Journal

    Det er nu muligt at skrive fritekst i Tracelink i forbindelse med ordrer, lagre, værktøj eller udlån.
    Dette gøres under fanebladet Journal.

    Via Underret kan du sende, det du har skrevet til en kollega.
    Journalen vil desuden vise hvilke ændringer, der er fortaget på ordren, lagervaren, værktøjet, kunden, indkøbet, osv.

    •  Klokkeslæt på ordrer

    Når du opretter en ordre, kan du indtaste klokkeslæt ud for Startdato og Afleveringsdato. Hvis du ikke gør noget, så er klokkeslæt automatisk 00:00.
    Klokkeslættet kan altid ændres! Bagefter kan du få det store overblik i Ordrekalenderen.

    • Effektiv med din ordrekalender

    Se, hvordan du kan få mere ud af at bruge din ordrekalender i Tracelink. Med de nye funktioner kan du arbejde mere effektivt. Nedenfor kan du se en video om mulighederne i kalenderen.