Tracelink er i konstant bevægelse.

Her på siden finder du seneste nyt om brancherettet udvikling - og om nye funktioner og moduler.

Læs de seneste nyheder

Følg med i dét der sker


Vi skriver om aktuelle highlights, anbefaler nyttige funktioner og moduler, dykker ned i kundecases og formidler andre nyheder med relevans for vores nye samt eksisterende kunder.


Læs vores

Kundecases

Kunders brug af systemet

Opdateringer

Nye funktioner m.m.

Events

Kundedag, webinarer m.m.

Hvorfor vores kunder vælger Tracelink

Mange af vores kunder henvender sig til os efter udelukkende at have brugt excel og papir, som sendes rundt i biksen. En sådan arbejdsgang giver mange udfordringer og ubesvarede spørgsmål, som Tracelink kan afdække f.eks.: “Har vi tid nok? Har vi de materialer, vi skal bruge? Er maskinerne ledige?” osv. Med Tracelink skaber vi gennemsigtighed i forretningen for ledelse og medarbejdere, så alle ved præcist, hvad der skal gøres for at følge ordrerne til dørs. Vores system har hjulpet mange virksomheder med at effektivisere deres arbejdsgange og givet dem et langt bedre overblik over ordremængder, arbejdsprocesser og ressourcer.

Modtag vores nyhedsbrev

Hold dig up-to-date


Modtag vores nyhedsbrev, så du altid er up-to-date med de nyeste funktioner og seneste informationer. Vi udsender typisk Tracelink nyheder 3-4 gange om året, og derudover sender vi løbende information om kommende webinarer, kundedag m.m.