Få skræddersyet din løsning efter dine behov - vi er klar med hjælp til opsætninger og konfiguration.

Tracelink - kom hurtigt og sikkert igang

Services

Tracelinks store fleksibilitet gør det muligt at tilpasse løsningen til netop din virksomheds behov.

I kan straks gå i gang med at oprette virksomhedens medarbejdere som brugere og indføre oplysninger om jeres produktion, men I kan også få systemet tilpasset med særlig funktionalitet, der dækker netop jeres behov.

Vi kan hjælpe med at I får den nødvendige viden og undervisning, således at alle brugere får en god introduktion til de forskellige funktioner og moduler.

Opsætning

Så snart I har tilmeldt virksomheden, modtager I login-oplysninger og kan i princippet straks gå igang. 
Vores løsninger er kendetegnet ved at de er lette at tilpasse og lette at anvende. Derfor er det særdeles hurtigt at komme i gang med at bruge Tracelink.

Vi tror på hjælp til selvhjælp og dedikerer vores indsats til, at du som bruger hurtigt får systemet ind under huden.
Vores erfaring viser imidlertid, at det kan være en god idé at få lidt hjælp til opsætningen, når der er travlt. Derfor omfatter vores opstart en workshop hos kunden, hvor vi i ro og mag hjælper med opsætning og gennemgår de væsentligste funktioner.

Vi har rutinen og kan hjælpe jer med opsætningen – fx kan vi oprette virksomhedens brugere og ressourcer, angive typebetegnelser på materialer, importere eksisterende data fra regneark o.lign. og kan selvfølgelig også hjælpe med mere avanceret opsætning.

På den måde bliver det nemmere at komme effektivt i gang.

Tilpasning

Selv om Tracelink med sin modulopbygning og fleksibilitet i opsætningen uden videre kan tilpasses de fleste virksomheders behov, kan der naturligvis forekomme situationer med helt specielle krav, som I har brug for, at vi imødekommer.

Der kan for eksempel være tale om, at systemet skal afspejle arbejdsgange, der er helt unikke for jeres virksomhed.

Vi er åbne overfor behov for skræddersyede kundespecifikke funktioner og kan som regel udvikle den optimale løsning.

Specialtilpasninger behøver ikke være kostbare.

Integration

Tracelink er som udgangspunkt et selvstændigt IT-system, men selvfølgelig skal man ikke oprette de samme data flere gange.

Så hvis I allerede har et velfungerende ERP-system, økonomisystem eller noget tilsvarende – f.eks. C5, NAV eller AX – som indeholder data, der er relevante i forhold til brugen af Tracelink – det kunne f.eks. være ordrenumre – kan vi hjælpe med at integrere systemerne, så de kan udveksle data.

Vi har lavet et omfattende API (samling af “håndtag” til programmering), som gør det enkelt for jeres leverandør af økonomisystem at etablere forbindelse fra et andet system.

Tracelink har plug n' play integration med e-conomic, som gør det nemt at udveksle kundeinformation, ordredata, vareforbrug, fakturaoplysning m.m. mellem de to systemer.

Integrationen sættes op med ganske få klik.


Tracelink har også en integrationen med Microsoft Dynamic 365 Business Central (den nye online version af NAV), der giver mulighed for at bruge alle Business Centrals funktioner og lade Tracelink håndtere produktionen - ordre­skabeloner, opgave­styring, planlægning, tids­registrering osv.

Support

Tracelink er et yderst brugervenligt system, men der kan selvfølgelig være situationer, hvor du har brug for hjælp til en eller anden funktion, eller måske tænker du "det må Tracelink kunne gøre".

Derfor har du altid mulighed for at kontakte os i hverdagen:

Vi sidder klar til at svare dig mandag til torsdag fra kl. 8.00 til 16.00 - og fredag fra kl. 8.00 til kl. 15.00.