Vores software er håndlavet af os selv her i Danmark. Vi har derfor styr på kvaliteten og funktionaliteten - helt ned til mindste detalje.
Vores hovedværdi
Vi arbejder med et mål om at forenkle og effektivisere din
og dine medarbejderes hverdag gennem et intuitivt styringssystem
Historie
Tracelink udspringer af et projekt finansieret af Industriens Fond i 2013. Udgangspunktet var mobil håndtering af materialesporbarhed i stålindustrien.
- I 2014 fik Tracelink økonomisk støtte fra innovationsmiljøet Borean, som i den forbindelse købte sig ind i virksomheden. Udover materialesporbarhed byggede vi som noget af det første tidsregistrering, kvalitetsstyring og integration til e-conomic ind i systemet.
- I foråret 2016 solgte Borean sine anparter i virksomheden. Samme år udviklede vi integration til Forsi - forsikringsselskabernes skadesopgørelsessystem - og lancerede en brancheløsning til automalere. Den løsning er siden blevet udvidet til også at dække pladeværksteder.
- I 2017 introducerede vi lagerstyring med batch, samt muligheden for at arbejde med styklister knyttet til produktionen. Dette element af produktionsplanlægning fik efterfølgende tilføjet ruteplanlægning.
- I 2019 lancerede vi indkøbsfunktionalitet som en del af lagerstyringen.
- Senest har vi udviklet et CRM-modul til understøttele af salgsprocesserne, der leder frem til produktionen. Undervejs i udviklingen af Tracelink, har vi implementeret et utal mindre forbedringer og nye funktioner på opfordring fra vores kunder, som i høj grad har fungeret som vigtige udviklingspartnere.
- I dag er vores produkt et alsidigt mobilt softwaresystem til planlægning, styring og dokumentation af produktion, montage og service i små og mellemstore virksomheder.
Tracelink er ejet af de to stiftere Peter Dreyer og Claus Bo Nielsen.
Vores organisation, som i dag består af 10+ medarbejdere med stærke kompetencer inden for udvikling, implementering, kundesupport og kommunikation, holder til i Aarhus i lokaler på Brunbjergvej i Risskov.