Nyheder

Tracelink er i konstant udvikling. På denne side skriver vi løbende om de nyeste funktioner og features.

Struktureret salg

April 2018
Flere af vores kunder har efterlyst muligheder for kundestyring - Customer Relationship Management, som det så fint hedder - eller blot CRM. Der er typisk behov for at dokumentere tilbudsfaser, lave salgsforecast, følge aftaleforhandlinger med kunder, registrere købshistorik m.m.

Vi har nu lavet et CRM modul i Tracelink.

Læs mere...

Brug for komplekse rabatter?

Marts 2018
Har I kunder, der forventer forskellige rabatter alt efter om det regner eller sner, om det er Påske eller Pinse - eller om noget helt andet gør sig gældende? Og mangler du et værktøj til at holde styr på ønskerne?

Læs mere...

Lager med batchstyring

December 2017
En del af vores kunder bruger Tracelinks lager med batchstyring, som kan give sporbarhed, når der plukkes enten råvarer og færdigvarer. Men der er også situationer, hvor man har behov for at skabe sporbarhed i en produktion. Typisk er der tale om, at man har sin egen produktion af færdigvarer, som man selv lagerfører. I det tilfælde skal færdigvaren gemmes med sporbarhedsinformation.

Læs mere...

Nyt brugerinterface på telefonen

November 2017
En af vores helt store udfordringer i vores udviklingsarbejde er, at vores kunder på den ene side løbende efterspørger nye funktioner og på den anden side lægger stor vægt på at brugen af Tracelink skal være enkel. Kun få klik pr. registrering. Det er lidt som at blæse og have mel i munden.

Læs mere...

Masser af kalendere

November 2017
Afhængig af forretningen er der mange ting man kan have brug for at organisere - ressourcer, produktion, leverancer og meget andet - i en kalender. I Tracelink har vi fra starten haft kalendere til blandt andet at skabe overblik over produktionen og til at administrere vedligehold af værktøj.

Læs mere...