Nyheder

Tracelink er i konstant udvikling. På denne side skriver vi løbende om de nyeste funktioner og features.

Ny tidsregistrering

Oktober 2018
I mange virksomheder er tidsregistrering en udfordring. Det kræver disciplin at registrere sin tid, det er bøvlet at rette forkerte registreringer og når registreringerne til sidst skal omsættes til løn opdager man, at medarbejderne arbejder under vidt forskellige aftaler

Læs mere...

Pro-Wood

Oktober 2018
I efteråret 2017 stod ProWood foran en opgradering af Navision, som ville koste over en halv million. Alternativt skulle der findes en anden løsning. Valget faldt på Tracelink med integration til e-conomic til en brøkdel af prisen på Navision. I løbet af en række møder blev behovet for en række tilretninger afklaret og efter et kort udviklingsforløb, gik Pro-Wood igang med et testforløb,

Læs mere...

Indkøb

Oktober 2018
Hvis man har lager, har man også brug for at for fyldt hylderne op. Og du kender sikkert oplevelsen af at stå i varemodtagelsen og tænke; "er det noget vi har bestilt?" eller "var det ikke noget helt andet, vi bestilte?"

Læs mere...

Nye funktioner

Oktober 2018
Vi har brugt sommeren på at udvikle og lancere en masse nye funktioner. Flere af dem kan I læse mere om ved at logge ind på jeres Tracelinkkonto og vælge menupunktet "Opslag". En håndfuld af de vigtigste funktioner kan du læse om her.

Læs mere...

Individuelle rapporter

Juli 2018
Der bliver registreret mange og meget forskellige informationer om produktion og ordrer i Tracelink. Oplysninger om tidsforbrug, vareforbrug, forsendelser, metode, kvalitetskontroller, maskinforbrug, batchinfo, o.s.v. ligger gemt i systemet og ofte er det relevant at kunne danne rapporter, der opstiller et udvalg af alle informationerne

Læs mere...

Case om Dymatec

juni 2018
DYMATEC bruger i dag systemet Tracelink til at styre produktionen, mens salg og økonomi foregår i e-conomic. De to systemer, som er fuldt integrerede, holder styr på virksomhedens forretning fra en ordre går ind og til den faktureres.

Læs mere...

Produktion med batchstyring

Juli 2018
Der bliver registreret mange og meget forskellige informationer om produktion og ordrer i Tracelink. Oplysninger om tidsforbrug, vareforbrug, forsendelser, metode, kvalitetskontroller, maskinforbrug, batchinfo, o.s.v. ligger gemt i systemet og ofte er det relevant at kunne danne rapporter, der opstiller et udvalg af alle informationerne

Læs mere...

Case om sporbare fisk

Maj 2018
Engros virksomheden i Herlev har ikke kun havets gud men også Tracelink i ryggen, når der leveres fisk til københavnske restauranter og kantiner. Een ting er, at virksomheden skal levere fisk af høj kvalitet til sine kunder, men den helt store udfordring er, at der skal være fuldstændigt styr på fiskenes oprindelse.

Læs mere...

Struktureret salg

April 2018
Flere af vores kunder har efterlyst muligheder for kundestyring - Customer Relationship Management, som det så fint hedder - eller blot CRM. Der er typisk behov for at dokumentere tilbudsfaser, lave salgsforecast, følge aftaleforhandlinger med kunder, registrere købshistorik m.m.

Vi har nu lavet et CRM modul i Tracelink.

Læs mere...

Brug for komplekse rabatter?

Marts 2018
Har I kunder, der forventer forskellige rabatter alt efter om det regner eller sner, om det er Påske eller Pinse - eller om noget helt andet gør sig gældende? Og mangler du et værktøj til at holde styr på ønskerne?

Læs mere...

Lager med batchstyring

December 2017
En del af vores kunder bruger Tracelinks lager med batchstyring, som kan give sporbarhed, når der plukkes enten råvarer og færdigvarer. Men der er også situationer, hvor man har behov for at skabe sporbarhed i en produktion. Typisk er der tale om, at man har sin egen produktion af færdigvarer, som man selv lagerfører. I det tilfælde skal færdigvaren gemmes med sporbarhedsinformation.

Læs mere...

Nyt brugerinterface på telefonen

November 2017
En af vores helt store udfordringer i vores udviklingsarbejde er, at vores kunder på den ene side løbende efterspørger nye funktioner og på den anden side lægger stor vægt på at brugen af Tracelink skal være enkel. Kun få klik pr. registrering. Det er lidt som at blæse og have mel i munden.

Læs mere...

Masser af kalendere

November 2017
Afhængig af forretningen er der mange ting man kan have brug for at organisere - ressourcer, produktion, leverancer og meget andet - i en kalender. I Tracelink har vi fra starten haft kalendere til blandt andet at skabe overblik over produktionen og til at administrere vedligehold af værktøj.

Læs mere...