Services

Tracelinks store fleksibilitet gør det muligt at tilpasse det til individuelle virksomheders behov.  I kan straks gå i gang med at oprette virksomhedens medarbejdere som brugere og indføre oplysninger om jeres produktion, men I kan også få systemet tilpasset lige netop jeres behov. Og vi kan hjælpe med at alle brugere får en god introduktion til de forskellige funktioner.

Opsætning

Så snart I har tilmeldt jeres virksomhed, modtager I login-oplysninger og kan i princippet straks gå igang. Vores løsninger er kendetegnede ved at de er lette at tilpasse og lette at anvende og derfor er det særdeles hurtigt at komme i gang. Vores erfaring viser imidlertid , at det kan være en god idé at få lidt hjælp til opsætningen, når der er travlt.

Derfor omfatter vores opstart et besøg hos kunden, hvor vi i ro og mag hjælper med opsætning og gennemgår de væsentligste funktioner.

Vi har rutinen og kan hjælpe jer med opsætningen – f.eks. kan vi oprette virksomhedens brugere og ressourcer, angive typebetegnelser på materialer, importere eksisterende data fra regneark o.lign. og hjælpe med mere avanceret opsætning. På den måde bliver det nemmere at komme i gang i en fart.

 

 

“Jeg bruger Tracelink i mit daglige arbejde. Systemet har enormt mange muligheder. Hvis vi er stødt på mangler ift. brugen, er Tracelinks venlige og kompetente personale altid villige til at undersøge muligheden for at videreudvikle værktøjerne på siden. Jeg er meget tilfreds med systemet og ikke mindst personalet bag.”

Rikke, Give Stålspær

Tilpasning

Selvom Tracelink med sin modulopbygning og fleksibilitet i opsætningen uden videre kan tilpasses til de fleste virksomheders behov, kan der naturligvis forekomme situationer med helt specielle krav, som I har brug for, at vi imødekommer. Der kan for eksempel være tale om, at systemet skal afspejle arbejdsgange, der er helt unikke for jeres virksomhed.  Vi er åbne overfor behov for kundespecifik tilretning og finder som regel den optimale løsning. Specialtilpasninger behøver ikke være kostbare.

 

Support

I er naturligvis altid velkomne til at skrive til os, hvis I oplever problemer.

Som en del af vores service kan i kontakte os på telefon eller på mail.

Vi anbefaler, at I også tilmelder jer vores brugerforum på nettet. Her kan I stille spørgsmål til os og til andre brugere – og I kan finde en række instruktionsvideoer, som kan hjælpe jer. Her publicerer vi også løbende nyheder om produktet.

 

Integration

Tracelink er som udgangspunkt et selvstændigt IT-system, men selvfølgelig skal man ikke oprette de samme data flere gange. Så hvis I allerede har et velfungerende ERP-system, økonomisystem eller noget tilsvarende – f.eks. C5, NAV eller AX – som indeholder data, der er relevante i forhold til brugen af Tracelink – det kunne f.eks. være ordre-numre – kan vi hjælpe med at integrere systemerne, så de kan udveksle data. Vi har lavet et omfattende API (samling af “håndtag” til programmering), som gør det enkelt for jeres leverandør af jeres økonomisystem at etablere forbindelse fra et andet system.

Tracelink har integration med e-conomic, som gør det nemt at udveksle kundeinformation, ordredata, vareforbrug, fakturaoplysning m.m. mellem de to systemer. Integrationen kan sættes op med ganske få klik.

Prøv e-conomic gratis
Prøv e-conomic gratis i 2 uger
Fuld adgang til regnskabsprogrammet

 

Kontakt os

Skal vi hjælpe med at afklare, om Tracelink kan løse dine udfordringer?
Det koster ikke noget!

Ja tak, jeg vil gerne kontaktes: