Få skræddersyet din løsning efter dine behov - vi er klar med hjælp til opsætninger og konfiguration

Tracelink - kom sikkert igang

Services

Tracelinks store fleksibilitet gør det muligt at tilpasse løsningen til netop din virksomheds behov.

I kan straks gå i gang med at oprette virksomhedens medarbejdere som brugere og indføre oplysninger om jeres produktion, men I kan også få systemet tilpasset med særlig funktionalitet, der dækker netop jeres behov.

Og vi kan hjælpe med at alle brugere får en god introduktion til de forskellige funktioner.

Opsætning

Så snart I har tilmeldt jeres virksomhed, modtager I login-oplysninger og I kan i princippet straks gå igang. 
Vores løsninger er kendetegnet ved at de er lette at tilpasse og lette at anvende. Derfor er det særdeles hurtigt at komme i gang. Vores erfaring viser imidlertid, at det kan være en god idé at få lidt hjælp til opsætningen, når der er travlt. Derfor omfatter vores opstart en workshop hos kunden, hvor vi i ro og mag hjælper med opsætning og gennemgår de væsentligste funktioner.

Vi har rutinen og kan hjælpe jer med opsætningen – f.eks. kan vi oprette virksomhedens brugere og ressourcer, angive typebetegnelser på materialer, importere eksisterende data fra regneark o.lign. og selvfølgelig også hjælpe med mere avanceret opsætning.

På den måde bliver det nemmere at komme effektivt i gang.

Tilpasning

Selvom Tracelink med sin modulopbygning og fleksibilitet i opsætningen uden videre kan tilpasses til de fleste virksomheders behov, kan der naturligvis forekomme situationer med helt specielle krav, som I har brug for, at vi imødekommer.

Der kan for eksempel være tale om, at systemet skal afspejle arbejdsgange, der er helt unikke for jeres virksomhed.

Vi er åbne overfor behov for skræddersyede kundespecifikke funktioner og vi kan som regel udvikle den optimale løsning.

Specialtilpasninger behøver ikke være kostbare.

Integration

Tracelink er som udgangspunkt et selvstændigt IT-system, men selvfølgelig skal man ikke oprette de samme data flere gange.

Så hvis I allerede har et velfungerende ERP-system, økonomisystem eller noget tilsvarende – f.eks. C5, NAV eller AX – som indeholder data, der er relevante i forhold til brugen af Tracelink – det kunne f.eks. være ordre-numre – kan vi hjælpe med at integrere systemerne, så de kan udveksle data.

Vi har lavet et omfattende API (samling af “håndtag” til programmering), som gør det enkelt for jeres leverandør af jeres økonomisystem at etablere forbindelse fra et andet system.

Tracelink har plug n' play integration med e-conomic, som gør det nemt at udveksle kundeinformation, ordredata, vareforbrug, fakturaoplysning m.m. mellem de to systemer.

Integrationen sættes op med ganske få klik.

Support

Tracelink er langt hen af vejen et brugervenligt system, men der kan selvfølgelig være at du har brug for hjælp til en eller anden funktion, eller måske tænker du "det må Tracelink kunne gøre".

Derfor har du nem mulighed for at tage kontakt til os:

Vi sidder klar til at svarre dig mandag til fredag fra kl. 8.00 til 16.00 - fredag dog kun til klokken 15.00