Tracelink er i konstant udvikling.

På denne side skriver vi løbende om de nyeste funktioner og features.

Modtag vores nyhedsbrev

Omkring fire gange om året udsender vi et nyhedsbrev.

Nyhedsbrevene inderholder en blanding af nye funktioner, kunde fortællinger, og andre ting som har relevans for vores nye samt eksisterende kunder.

Læs vores sidste nyhedsbrev.

Vil du på vores mailing liste, så skriv dig på her.

Lad kunderne
kigge med
April 2019

En af de helt lavthængende frugter er at udnytte IT til et bedre samarbejde med kunderne.

Hvis du har Tracelink, foreslår vi, at giver de vigtigste kunder et login, så de kan følge med.

De skal naturligvis kun kunne følge med i deres egne ordrer, men det sørger vi for.

Læs mere...

Case om
Brøndum Stål
April 2019

Brøndum Stål er en stålvirksomhed med egen tegnestue. 40 mand er beskæftiget med opgaver indenfor bl.a. bygningsstål og maskinkonstruktioner. Bl.a. har Brøndum leveret stål til det nye Moesgaard Museum.

Da Brøndum Stål oprindeligt købte abonnement på Tracelink, var det et spørgsmål om overholdelse af kravene til EN 1090.

Læs mere...

Leverancer,
forsendelser og
følgesedler
April 2019

Når I producerer, vil I som regel også have behov for at sende det producerede til jeres kunde – og til det formål skal I bl.a. bruge en følgeseddel. Det er sådan set ikke raketvidenskab.

Læs mere...

Nyt fra værktøjskassen
Marts 2019

Som sædvanlig udvider vi hele tiden værktøjskassen.

Her kan du læse om nogle af de vigtigste, nye funktioner i Tracelink

Læs mere...

Ny tidsregistrering
Oktober 2018

I mange virksomheder er tidsregistrering en udfordring. Det kræver disciplin at registrere sin tid, det er bøvlet at rette forkerte registreringer og når registreringerne til sidst skal omsættes til løn opdager man, at medarbejderne arbejder under vidt forskellige aftaler.

Læs mere...

Indkøb
Oktober 2018

Hvis man har lager, har man også brug for at for fyldt hylderne op. Og du kender sikkert oplevelsen af at stå i varemodtagelsen og tænke; "er det noget vi har bestilt?" eller "var det ikke noget helt andet, vi bestilte?"

Læs mere...

Nye funktioner
Oktober 2018

Vi har brugt sommeren på at udvikle og lancere en masse nye funktioner. Flere af dem kan I læse mere om ved at logge ind på jeres Tracelinkkonto og vælge menupunktet "Opslag". En håndfuld af de vigtigste funktioner kan du læse om her.

Læs mere...

Case om
Pro-wood
Oktober 2018

I efteråret 2017 stod Pro-wood foran en opgradering af Navision, som ville koste over en halv million. Alternativt skulle der findes en anden løsning.

Valget faldt på Tracelink med integration til e-conomic til en brøkdel af prisen på Navision. I løbet af en række møder blev behovet for en række tilretninger afklaret og efter et kort udviklingsforløb, gik Pro-Wood igang med et testforløb.

Læs mere...

Individuelle rapporter
Juli 2018

Der bliver registreret mange og meget forskellige informationer om produktion og ordrer i Tracelink. Oplysninger om tidsforbrug, vareforbrug, forsendelser, metode, kvalitetskontroller, maskinforbrug, batchinfo, o.s.v. ligger gemt i systemet og ofte er det relevant at kunne danne rapporter, der opstiller et udvalg af alle informationerne.

Læs mere...

Case om
Dymatec
Juni 2018

DYMATEC bruger i dag systemet Tracelink til at styre produktionen, mens salg og økonomi foregår i e-conomic.

De to systemer, som er fuldt integrerede, holder styr på virksomhedens forretning fra en ordre går ind og til den faktureres.

Læs mere...