Alt du behøver at vide om CRM
Et CRM-system (Customer Relationship Management) er et cloudbaseret program til at samle leads til potentielle salg og opbygge stærke kunderelationer.
CRM er med til at fastholde og forbedre kundekontakten med opfølgning og dokumentation på den kommunikation, der var været mellem dig og din kunde. I en potentiel købssituation hjælper CRM med at forstå kundens ønsker og behov, så virksomhedens mulighed for at vinde kundens loyalitet, og dermed sagen, forbedres.
Saml kundeoplysninger
Opret en sag, når du får et lead eller en hendvendelse fra en potentiel kunde, og dokumentér relevante informationer på sagen.
Før log
Opbyg en stærk kunderelation ved at følge op på sagen via mail eller opkald, og logfør aktiviteten på CRM-sagen.
Sandsynlighed
Angiv sandsynligheden for, at sagen bliver til et salg, inklusiv forventet lukkedato og beløb.
Sag vundet/tabt
Ændrér status, når sagen vindes/tabes, så det er nemt at få et overblik over åbne sager.
Konverter til ordre
Vindes sagen, kan der nemt oprettes en ordre, så sagen kan føres videre til produktion.
Kontrolpanel
Sæt Tracelinks Kontrolpanel op på en storskærm, så sagens forløb kan følges af øvrige medarbejdere.
Adgang via app
Download Tracelinks app til mobilen og få adgang til dine data, selv når du er på farten.
Få et skræddersyet print til f.eks. ordrebekræftelser m.m.
November 2023
Vil du optimere dit arbejde? Kontakt os på
4 gode grunde til at vælge Tracelink
Dokumentér leads
Analysér data
Følg op på sager
Opbyg relationer