SMV:digital
Hvilke udfordringer står I med?
Til en start er det vigtigt at få konkretiseret, hvad udfordringen i virkeligheden er; omstændelige arbejdsgange - lagervarer, der bliver væk - timer, der ikke bliver faktureret - kapacitet der ikke udnyttes - manglende planlægning, der giver flaskehalse og forsinkelser - eller noget helt andet. Måske ved I det allerede, men måske kan I med fordel få en rådgiver til at grave årsagerne frem af den travle hverdag.
Ud fra de identificerede udfordringer, bør der laves en kravspecifikation til det system, I enten blot har i tankerne eller måske allerede har anskaffet. Er I stadig i indkøbsfasen, er kravspecifikation nødvendig for at sammenligne de forskellige systemer - har I allerede købt, kan kravspecifikationen bruges til at afdække evt. "huller" i den løsning, I har købt. Er der huller, kan det være, at I med fordel kan ændre på nogle eksisterende arbejdsgange.
Rådgivning
Da Tracelink er systemleverandør, kan vi af gode grunde ikke være rådgivere i programmet; man ville med rette kunne frygte, at vi var lidt farvede i vores anbefalinger. Men vi kender en række af de godkendte rådgivere, og vi peger jer gerne videre i retning af dem, så de kan hjælpe jer videre i forløbet.
Skriv til info@tracelink.dk, hvis du har brug for hjælp til processen.
September 2019