SMV:digital
SMV:digital rummer flere muligheder for tilskud, men det handler generelt om at klæde virksomhederne på til en digital omstilling.
Til en start er det vigtigt, at få konkretiseret hvad udfordringen i virkeligheden er; omstændelige arbejdsgange - lagervarer, der bliver væk - timer, der ikke bliver faktureret - kapacitet der ikke udnyttes - manglende planlægning, der giver flaskehalse og forsinkelser - eller noget helt andet. Måske ved I det allerede, men måske kan I med fordel få en rådgiver til at grave årsagerne frem af den travle hverdag.
Ud fra de identificerede udfordringer bør der laves en kravspecifikation til det system I enten blot har i tankerne eller måske allerede har anskaffet. Er I stadig i indkøbsfasen er kravspecifikation nødvendig for at sammenligne de forskellige systemer - har I allerede købt, kan kravspecifikationen bruges til at afdække evt. "huller" i den løsning, I har købt. Er der huller, kan det være at I med fordel kan ændre på nogle eksisterende arbejdsgange.
Nedenstående video fortæller om en ret typisk case (som dog ikke har involveret Tracelink).
Da Tracelink er systemleverandør, kan vi af gode grunde ikke være rådgivere i programmet; man ville med rette kunne frygte, at vi var lidt farvede i vores anbefalinger. Men vi kender en række af de godkendte rådgivere, og vi peger jer gerne videre i retning af dem, så de kan hjælpe jer videre i forløbet.
Læs mere om SMV:digital