Drift
Hein & Sønner har siden marts 2023 været fuldt oppe at køre med Tracelink og er derfor blevet overdraget til "almindelig drift". Dvs. at de ikke længere er i dialog med Pernille, men tager kontakt til Tracelink Support, hvis de har brug for hjælp.
Det betyder også, at Martin nu ved lige præcis hvilke indkøb, han er i gang med at betale for, uden at han skal lede i en bunke af papirer for at finde gule labels. Han kan se en oversigt over de materialer, han har på lager, og han har fået bedre styr på sine arbejdsflow... og sådan kommer du i gang med Tracelink!
Okay, det er måske ikke altid helt så let, som det kommer til at fremstå her. Nogle gange finder vores kunder undervejs i processen ud af, at de har brug for mere funktionalitet, som måske ændrer på den løsning, de har købt; og andre gange har vi talt forbi hinanden, så vi senere finder ud af, at det er en anden type løsning, der er brug for. Ikke desto mindre stiler vi altid efter at være fair og løse de problemer, der måtte opstå, så godt vi nu kan, for at kunden alligevel går hjem med en god fornemmelse i maven. Vores projektmodel er udviklet med tanke for at opfange evt. misforståelser og usagte behov i god tid, så implementeringsprocessen er så glidende som mulig.