Mere end 30 moduler - alle med en række funktioner der spiller sammen med hinanden.

Tracelink - skræddersy din løsning

Moduler til alle behov

Tracelink er opbygget af mere end 30 forskellige moduler, som hver især kan konfigureres til den enkelte virksomheds behov.

Modulerne hænger sammen, så registreringer i ét modul naturligt er tilgængelige hvor det er relevant i andre moduler - påbegyndes en opgave i opgavemodulet, starter tiden automatisk i tidsregistrering, osv.

Mangler der et ekstra felt, en funktion - eller en "husk-nu popup", så kan Tracelink nemt tilpasses.

Ordrer

Start, deadline, status, journal, antal, kunde, prints, pakkeseddel, underordre

Lager

Batch-/lotnummer, lokation, sporing, reservering, disponibelt, kostpris, lagerværdi, pluk

Tid

Komme/gå, ordre/opgave, lønprofiler, løn-beregning, rapporter

Indkøb

Bestilling, leverandør, sende, modtage, batch registrering, kostpris

Styklister

BOM, lagerreservering, ordreline nedbrydning, vareskabeloner, opskrifter

Opgaver/rute

Maskiner, mennesker, prioritering, afhængigheder, takt frekvens, tidsregistrering

Kalender

Ordre, opgaver, kapacitet, bookning, medarbejder, maskiner

Kvalitet

Checklister, CE-rapporter, formularer, afvigelse, kontrolskema

Dokumenter

Følgesedler, tegninger, billeder, certifikater, alle typer, direkte på f.eks. Ordre, lager, medarbejdere

Analyse

Interaktive rapporter, timeanalyser, salgsanalyse lagerudvikling

Kunder

Ekstern kundeadgang for ordre status, dokumenter, oprettelse af ordre

Økonomi

Tovejs fuld integration med e-conomic, import/eksport via CSV, andre via API

Kontrolpanel

Interaktivt, overblik ordre, opgaver, timer, lager, eftersyn

Salg/CRM

Aktiviteter, kunder, journal, status, sandsynlighed, e-mail påmindelse

Værktøj

Udlån, vedligeholdelse, bookning, eftersynscheck, e-mail påmindelse

Hændelser

SMS/push/e-mail, meddelelser ved en række hændelser i systemet - f.eks. ”Ordre færdig”

Organisation

Organisering i afdelinger, medarbejdergrupper, ordregrupper, status

API

Fuld adgang til data via åbent API for integration til lokale systemer

Forsi/Eurotax

Integration til Forsi og Eurotax for auto lak værkstæder

QR-koder

QR koder på lager lokationer, batches, ordre, genstande

Rettigheder

Adgang til funktioner, rettigheder på felt niveau

Print

Special print/PDF, med barcoder, lister, billeder, mv.

GPS

Position på ordre, timeregistreringer, kontroller, billeder

E-mail

E-mail ind/ud på CRM, ordre, dokumenter, påmindelser

Tilpasninger

Tracelinks kunder kommer løbende med gode ideer, forbedringer, eller ligefrem ønske om et helt nyt modul. Disse ideer bliver løbende evalueret og som ofte finder de vej ind i Tracelink.

Er dit ønske et der kun gælder for din virksomhed, kan Tracelink udvikle det til dig.

...med Tracelink er det blevet meget nemmere, det er lige før jeg kan sætte mig selv ned på halv tid!
Kirsten Elvekjær, Lakskadecentret Tectylcenter Greve

Kunde cases

Vi har været ude ved et par af vores kunder efter de har brugt Tracelink i længere tid.

Læs nedenstående cases - og få et indblik i hvordan kunderne bruger Tracelink i deres daglige arbejde med planlægning og produktion:

Pris for Tracelink

Prisen på Tracelink afhænger meget med hvilke behov og dermed moduler der er brug for, samt det antal brugere som skal benytte Tracelink.

Vores mindste priser starter ved kr 10.000,- for opsætning, konfiguration og uddannelse, samt kr 1.000,- pr. måned. Dette er for den mindste konfiguration og minimum af brugere.

Vi bruger det selv...

Og selvfølgelig tager vi vores egen medicin - Tracelinks medarbejder bruger:
  • Salg/CRM systemet til at holde styr på kundeemner
  • Ordre til at organisere oprettelser af nye kunder
  • Tidsregistrering til at holde styr på tiden
  • Kontrolpanel til at se belastninger på servere
  • e-conomic til at fakturere
  • Kalendere til at styre planlægningen
  • ... og meget meget mere