Softwareløsninger til flere brancher | Tracelink
Vi matcher dine behov

Er effektiv planlægning og styring af arbejdet afgørende for din produktion? Eller kvalitetsstyring et “must”?

Løsninger

Tracelink anvendes af virksomheder i en lang række brancher, hvor effektiv planlægning og styring af arbejdet er afgørende. Eller hvor sporbarhed, dokumentation og kvalitetssikring er et “must” i forhold til kunder og myndigheder.

Vores web- og mobilløsning er et effektivt alternativ til tidskrævende manuelle procedurer, når du gerne vil have digital dokumentation eller produktionsstyring m.m. til din virksomhed.

Branchespecifikke løsninger

 
 

Pakkeløsninger

 
 

Behovsspecifikke moduler

Vi hjælper på et væld af områder

Tracelink er et cloudbaseret system til virksomheder indenfor flere forskellige brancher, der ønsker bedre overblik over deres produktion eller effektivsering af arbejdsgangene.

Systemet er bygget op omkring en lang række moduler med hver sin funktionalitet, der nemt kan sættes op til netop din virksomhed. Tracelink er med sin modulopbygning fleksibel at sætte sammen, så du får en løsning, der matcher dine behov.

Fleksibilitet

Løsningen der passer dig

Selvom din virksomhed ikke passer ind i én af ovenstående brancheløsninger, så kan Tracelink helt sikkert løse en del af de udfordringer, som din virksomhed står med.

Det kan være, at du har brug for et effektivt CRM-system til at holde styr på dine kunder eller et tidsregistreringssystem, der kan arbejde med flere profiler/overenskomster.

Kontakt os, så finder vi den løsning, der passer til netop din forretning.

Få styr på din virksomheds

 Ordrer, lager, indkøb

 Produktionsplanlægning

 Ressourcestyring og kvalitet


Skriv til os, hvis du har spørgsmål

Bliv klogere på Tracelinks

 Moduler og funktioner

 Konfiguration og opsætning

 Prisestimater og implementering


Ring og book en gratis demo

Det har været et vigtigt mål for mig, at vi kunne samle alle digitale registreringer i ét system, det kan vi nu i Tracelink. Det er enkelt og effektivt.

Brøndum logo
Lars Trankjær, Direktør, Brøndum Stål

Vi skal holde styr på mange ting, for at levere de rigtige løsninger til tiden. Når vi får en ordre ind, skal vi via styklister tjekke, at vi har alle de komponenter vi skal bruge og alternativt skal vi have sendt indkøbsordrer afsted med pålidelige forventninger til levering - og vi skal vide, om vi har ledig kapacitet i produktionen.

Dét overblik har vi i Tracelink.

Suncil logo
Lars Bjørn, Direktør, Suncil ApS

Systemer vi integrerer med