Løsninger
Vores web- og mobilløsning er et effektivt alternativ til tidskrævende manuelle procedurer, når du gerne vil have digital dokumentation eller produktionsstyring m.m. til din virksomhed.
Behovsspecifikke moduler
Vi hjælper på et væld af områder
Tracelink er et cloudbaseret system til virksomheder indenfor flere forskellige brancher, der ønsker bedre overblik over deres produktion eller effektivsering af arbejdsgangene.
Systemet er bygget op omkring en lang række moduler med hver sin funktionalitet, der nemt kan sættes op til netop din virksomhed. Tracelink er med sin modulopbygning fleksibel at sætte sammen, så du får en løsning, der matcher dine behov.
Fleksibilitet
Løsningen der passer dig
Selvom din virksomhed ikke passer ind i én af ovenstående produktions- eller brancheløsninger, så kan Tracelink helt sikkert løse en del af de udfordringer, som din virksomhed står med.
Det kan være, at du har brug for et effektivt CRM-system til at holde styr på dine kunder eller et tidsregistreringssystem, der kan arbejde med flere profiler/overenskomster.
Kontakt os, så vi sammen kan finde den løsning, der passer til netop din forretning.
Ordrer, lager, indkøb
Produktionsplanlægning
Ressourcestyring og kvalitet
Skriv til os, hvis du har spørgsmål
Moduler og funktioner
Konfiguration og opsætning
Prisestimater og implementering
Ring og book en gratis demo
Det har været et vigtigt mål for mig, at vi kunne samle alle digitale registreringer i ét system, det kan vi nu i Tracelink. Det er enkelt og effektivt.
Vi skal holde styr på mange ting, for at levere de rigtige løsninger til tiden. Når vi får en ordre ind, skal vi via styklister tjekke, at vi har alle de komponenter vi skal bruge og alternativt skal vi have sendt indkøbsordrer afsted med pålidelige forventninger til levering - og vi skal vide, om vi har ledig kapacitet i produktionen.
Dét overblik har vi i Tracelink.