Brancheløsninger
Vores plug‘n‘play mobilløsning er et effektivt alternativ til tidskrævende manuelle procedurer.
Leder du efter en effektiv IT-løsning til produktionsstyring eller dokumentation af arbejdsprocesser i din virksomhed?
- så er Tracelink systemet for dig.
Behovsspecifikke moduler
Løsningen der passer dig
Tracelink er en brugervenlig løsning til virksomheder indenfor flere forskellige brancher, der ønsker bedre overblik over deres produktion eller effektivsering af arbejdsgangene.
Systemet er bygget op omkring en lang række moduler med hver sin funktionalitet, der nemt kan sættes op til netop din virksomhed. Tracelink er med sin modulopbygning fleksibel at konfigurere, så det kommer til at matche dine behov.
Tilpasning
Vi hjælper på et væld af områder
Selvom din virksomhed ikke passer ind i én af ovenstående brancheløsninger, så kan Tracelink helt sikkert løse en del af de udfordringer, som din virksomhed står med.
Det kan være, at du har brug for et effektivt CRM-system til at holde styr på dine kunder eller et tidsregistreringssystem, der kan arbejde med flere profiler/overenskomster.
Kontakt os, så finder vi den løsning og de moduler, der passer til netop din forretning.
Integration
To-vejs integrationen med e-conomic gør det muligt at arbejde med e-conomic direkte i Tracelink, hvor ordrer, tilbud, fakturaer håndteres på tværs af de to systemer.
Integrationen med Microsoft Business Central (den nye online version af NAV) giver mulighed for at bruge alle Business Centrals funktioner og lade Tracelink håndtere produktionen; ordreskabeloner, opgavestyring, planlægning, tidsregistrering osv.
Ordrer, lager, indkøb
Produktionsplanlægning
Ressourcestyring og kvalitet
Skriv til os, hvis du har spørgsmål
Moduler og funktioner
Konfiguration og opsætning
Prisestimater og implementering
Ring og book en demo
Kundecases
Dét oplever vores kunder
Vi har samlet en række historier fra vores kunder - som arbejder indenfor vidt forskellige brancher - der fortæller om deres erfaringer som brugere af Tracelink.
Læs de nedenstående cases for at få et indblik i, hvordan de gør brug af Tracelink i deres daglige arbejde med planlægning og produktion:

M.A.R.S.
Genindvinding af platforme
Læs mere

Tom Rossau
Dansk lampedesign
Læs mere

Elkjærgruppen
Autolak og -skadesværksted
Læs mere

Suncil
Gadelamper på sol-energi
Læs mere

Phønix Tag Energi
Montering af solcelleanlæg
Læs mere

MS UniTek
Digitaliseret smed
Læs mere
Du finder flere kundecases og informationer på siden om os.
Det har været et vigtigt mål for mig, at vi kunne samle alle digitale registreringer i ét system, det kan vi nu i Tracelink. Det er enkelt og effektivt.

Lars Trankjær, Direktør, Brøndum Stål
Vi skal holde styr på mange ting, for at levere de rigtige løsninger til tiden. Når vi får en ordre ind, skal vi via styklister tjekke, at vi har alle de komponenter vi skal bruge og alternativt skal vi have sendt indkøbsordrer afsted med pålidelige forventninger til levering - og vi skal vide, om vi har ledig kapacitet i produktionen.
Dét overblik har vi i Tracelink.

Lars Bjørn, Direktør, Suncil ApS