--> Tracelink Support
 

Opret leverandører

For at komme igang med Indkøb i Tracelink kræver det en opsætning af Leverandørmodulet.

  • Klik på Leverandører i Funktionsmenuen til venstre.
  • I Listen vises oprettede leverandører.
  • For at tilføje en ny leverandør klik på + øverst i Listens oversigt eller tryk + Tilføj ny leverandør.
  • Udfyld leverandørinformationer under fanerne Hjem og Stamdata.
  • Tryk Gem i øverste højre hjørne.

Det er muligt at opsætte standardindstillinger for en ordreafgivelse hos leverandøren.

  • Klik på fanen Ordreafgivelse.
  • Udfyld nødvendige kontaktoplysninger, samt formater den ønskede opsætning.
    • {}-paranteserne gør det muligt at krydsrefere til andre informationer tilgængelig i Tracelink. Benyt Tooltips for mere information herom.
  • Bemærk, at indholdet af en ordreafgivelse altid kan ændres under den enkelte indkøbsordre.
  • Tryk på Gem, når du er færdig.

Vejledningen her demonstrerer med billeder, hvordan du sætter leverandører op, og hvad du skal være opmærksom på:


Du kan også downloade vores importskabelon for inspiration:


Læs mere

 
Tilbage til support