--> Tracelink Support
 

Administrering af profiltid

Efter du som administrator har gennemgået Konfiguration, kan modulet Tidsregistrering med profiltid tages i brug.

  • Når du klikker på Timeregistrering i Funktionsmenuen, bliver du i Listen præsenteret for modulets funktioner:
    • Øverst er funktionerne Kalender, Lønberegning og Rapport.
    • Nedenfor disse er en liste over dine registrerede Tracelink brugere - Brugerlisten.

Brugerlisten

Brugerlisten under Timeregistrering giver mulighed for at tilføje en tidsregistrering for en bruger manuelt.

For at kunne se data, skal dine medarbejdere være begyndt at registrere tid.

  • Klik i Funktionsmenuen til venstre på Timeregistrering.
  • Nederst på fanen Hjem vises en figur, samt en oversigt, over tidsregistreringer foretaget i det tidsinterval, som er indstillet i konfigurationen.
  • I oversigten er der bl.a. mulighed for at rette i tidsregistringer, og se hvorvidt der er afregnet løn for registreringen.
  • I kolonnen Godkendt er der mulighed for at godkende en tidsregistrering.
  • Under fanen Lønprofil / flex fremgår information om, hvilken lønprofil brugeren er tilknyttet, samt mulighed for adminstration af ferie og flexsaldo.

Se alle mulighederne for adminstrering af Timeregistrering i vejledningen her:


Læs mere

 
Tilbage til support