--> Tracelink Support
 

Timeregistreringsoverblik i kalender

Kalenderen giver dig en let og overskuelig oversigt over brugernes tidsregistreringer. Kun de brugergrupper, du har valgt i konfigurationen, vil være synlige. Det er kun en administrator, der kan se modulet Timeregistrering i listen i Tracelink og derfor kun administratorer, der har adgang til kalenderen.

Kalender

For at foretage rettelser i tidsregistreringerne har du følgende muligheder:

  • I Listen under Timeregistrering finder du fanen Kalendere.
  • Dobbeltklik eller træk musen ud fra et brugernavn for at tilføje en ny tidsregistrering. Et vindue vil nu komme frem, hvor du kan tilføje de nødvendige informationer for registreringen, som f.eks. tid og lønart.
  • Efter du har klikket Opret, vil tidsregistreringen fremgå som en bjælke i kalenderen. Du kan herefter dobbeltklikke på bjælken for at foretage rettelser.
  • Du kan med musen trække i bjælkernes kanter for at ændre tidregistreringen i kalenderen.

Læs mere i vejledningen her:


Læs mere

 
Tilbage til support