Brugergrupper
Brugergrupper gør det muligt at opdele virksomhedens Tracelinkbrugere i grupper. Det kan være fordelagtigt, hvis man kun ønsker at få informationer om én bestemt gruppe, f.eks. i Timeregistreringskalenderen, eller ønsker at tildele én gruppe ansvaret for en given arbejdsopgave.
- 1. Klik i Funktionsmenuen til venstre på Indstillinger og dernæst Brugergrupper.
- 2. I Listen vises oprettede brugergrupper. For at tilføje en ny brugergruppe klik på + øverst i listens oversigt eller tryk + Tilføj ny gruppe.
- 3. Angiv navn og evt. en beskrivelse for brugergruppen.
- 4. Tryk Opret i øverste højre hjørne.
- 5. Under Medlemmer ses en liste over brugere i gruppen. Her er der mulighed for at slette enkelte brugere herfra.
For at tilføje brugere til en gruppe:
- 1. Klik i Funktionsmenuen til venstre på Indstillinger og dernæst Brugere.
- 2. I Listen vises oprettede brugere. Klik på den ønskede bruger.
- 3. Klik på fanen Grupper. Afkryds under kolonnen Medlem de ønskede grupper, som brugeren skal være en del af.
Læs vores vejledning til at opsætte eller deaktivere brugergrupper: