Sådan opretter du en ordre i Tracelink
Ordrer kan oprettes på flere måder i Tracelink, f.eks. via et regnskabsprogram som e-conomic, via TXT- og CSV-filer eller manuelt. Hvordan din virksomhed opretter ordrer, afhænger af jeres Tracelink løsning.
Opret en ordre manuelt
For at oprette en ordre manuelt, kan du følge disse steps:
- Gå ind på funktionsgruppen Ordrer (eller hvad mappen hedder hos jer).
- Klik på + i øverste højre hjørne af Listen eller på +Tilføj ny ordre.
- Ordren kan nu gives et nummer, navn, ordrestatus m.m.
- Når du er færdig, tryk på Gem.
Se følgende video for længere forklaring:
Opret en ordre via e-conomic
For at oprette en ordre i Tracelink via e-conomic, skal du følge disse trin:
- Opret en ordre i e-conomic.
- Find den oprettede ordre i Tracelinks Funktionsmenu under e-conomic gruppen.
- Tryk på Opret Tracelink ordre for at konvertere ordren og arbejde med den i Tracelink.
Se video for uddybning: