Hvad er ERP?
Et ERP-system (Enterprise Resource Planning) er et digitalt ressourceplanlægningsprogram, der samler og holder styr på virksomhedens ordrer, salg, indkøb, lagerstyring og regnskab.
Sammen med e-conomic udgør Tracelink et moderne cloud-baseret ERP-system, så du kan holde styr på hele din forsyningskæde - fra ordre til faktura.
Ordrestyring
Planlægning, instrukser og dokumentation samles og visualiseres på ordren. Tildel ordren en status og justér den løbende, som ordren gør sin vej igennem virksomheden, så alle kan se, hvor langt ordren er nået.
Lagerstyring
Få fuld kontrol over dit lager. Registrér nye varer og overvåg lagerbeholdning og værdi, så du altid ved, hvad du har på lager. Alle bevægelser på lageret logføres, så du kan lave statistik på de mest solgte varer.
Indkøb
Hold styr på dine indkøb med forventet hjemkomst af varer til lageret, så du nemt kan planlægge indkøb og administrere din forsyningskæde. Opret en indkøbsordre og send den direkte til din leverandør, når lageret har nået sit minimum.
Regnskab
Med integration til f.eks. e-conomic kan der ved ordrens afslutning nemt sendes en faktura til kunden, så arbejdet bliver betalt.
Få et skræddersyet print til enten følgesedler, ordrebekræftelser, plukkesedler, etiketter m.m.
Kontrolpanel
Sæt Tracelinks Kontrolpanel op på en storskærm i produktionshallen, så overblikket deles med medarbejderne i virksomheden.
Adgang via app
Med Tracelinks app til mobilen, kan du tilgå alle dine data, selv mens du er på farten.
Oktober 2023
Vil du digitalisere dit arbejde? Kontakt os på
4 grunde til at vælge Tracelink
Alt-i-én løsning
Overvåg lager
Let adgang til data
Support inkluderet