Leverancer, forsendelser og følgesedler | Tracelink
 

Leverancer,
forsendelser og
følgesedler

Når I producerer, vil I som regel også have behov for at sende det producerede til jeres kunde

– og til det formål skal I bl.a. bruge en følgeseddel.

Det er sådan set ikke raketvidenskab. Typisk vil du lave følgesedlen i dit økonomisystem, eller du kan lave den via en printtemplate i Tracelink.

Men så har vi så balladen; en utålmodig kunde beder om at få leveret en del af leverancen, før hele produktionen er afsluttet og klar til forsendelse. Det sker måske endda ad flere omgange på ordren og til sidst kan ingen huske, hvad der er leveret og hvad der mangler at blive leveret.

Det behøver ikke længere være en bekymring! Tracelink har fået et nyt forsendelsesmodul, som kan hjælpe dig med at styre delleverancer.

Det er simpelt at bruge. På alle ordrer dukker et forsendelsesfelt op, hvor I angiver hvor meget I vil levere i den aktuelle leverance. Systemer beregner herefter selv restordren og gemmer en liste over alle leverancer på ordren.

På den måde undgår I al tvivl.

April 2019