Basis opsætning
 

Supportydelser

Vi yder support på både mail og telefon man.-fre.

Du er altid velkommen til at skrive til os uden beregning. Har du behov for telefonisk support, gør følgende sig gældende.


Standard support omfatter

Korte spørgsmål og svar angående almindelig brug af Tracelink, samt påpegning af evt. fejl.


OmrådeEksempel
Dagligt brug Hvordan der sorteres/filtreres i en søgning, sendes et indkøb
eller plukkes en vare
Sjældent brug Hvordan der oprettes en leverandør og den knyttes til en vare
Fejlrapportering Fremsøgning og udbedring af fejl*

*Udbedring af fejl forårsaget af jeres egne medarbjedere i deres almindelige brug af Tracelink betragtes ikke som standard support.


Områder der ikke er omfattet af standard support

Spørgsmål, der tager mere end 10 min at besvare; dvs. undervisning og udvikling af funktionalitet.


OmrådeEksempelPrisPr.
Undervisning Introduktion af funktionalitet i en opskaleret løsning
eller hvis en ny medarbejder skal lære Tracelink
Konfiguration Ændringer i din arbejdsgang efter endt implementering
Import/eksport Hjælp til at importere/eksportere data
Print Opsætning af printer inkl. gennemgang af brug
Løn Opsætning/ændring af lønprofiler, lønarter og operationer
inkl. lønberegninger og lønrapporter
Moduler Rapporter, Formularer, Rettigheder, Ekstern bruger adgang
Mail (SMTP) Generelle ændringer inkl. ændring af adgangskode
Specialudvikling Alt der vedrører specialudvikling
API opsætning Alt der vedrører API opsætning
1.200,- kr.Påbegyndte time
Udviklingstimer Ændring af prints
Udvikling/ændring af specialudvikling
1.200,- kr.Påbegyndte time

Se også vores serviceydelser.

 
Tilbage til support