Find svar på dit spørgsmål her i ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Spørgsmålene er kategoriseret for at gøre det nemmere at finde rundt. Tryk på en af nedenstående kategorier for at se spørgsmålene og deres svar. Hvis du ikke kan finde et svar, der passer til dét spørgsmål, du sidder med, er du altid velkommen til at kontakte supporten via kontakt informationen, der står under kategorierne.

Generelle spørgsmål

Svar på udfordringer omkring at søge, sortere eller slette

Ordrer

Oprettelse af nye ordrer,
ændring af status m.m.

Timeregistrering

Start, stop eller ret i timeregistreringer

Lager og varer

Forskellen på reservér/pluk,
annulering af pluk m.m.

Opgaver

Oprettelse, priotering og afhængighed i opgaver

Ordreskabeloner

Muligheder og udfordringer i styklister og vareskabeloner

e-conomic og Tracelink

Integration og dataoverførsel fra e-conomic til Tracelink

CRM

Kundesagsstyring og sammenhæng til andre moduler

Indkøb

Indkøbsmuligheder og hjælp til rettelse af fejl

Support

Vores mål er, at Tracelink er et yderst brugervenligt system, men går du hen og får brug for hjælp til en vilkårlig funktion, har du altid mulighed for at kontakte os i hverdagen på:

Vi sidder klar til at svare dig mandag til torsdag fra kl. 8.00 til 16.00 - og fredag fra kl. 8.00 til kl. 15.00.

Fandt du ikke svar blandt de ofte stillede spørgsmål?

Imens du venter på svar, kan nedenstående vejledninger måske være relevante. Du er selvfølgelig altid velkommen til at tage kontakt til supporten. Hvis det ikke haster med at få svar, anbefaler vi, at du sender en e-mail.

Indkøb og lager

Hjælp til at tilføje varer til dit lager, opsætte dine leverandører og lave indkøbsordre i Tracelink.

Tidsregistrering

Kom nemt igang med tidsregistrering i Tracelink, med opsætning af lønprofiler, lønberegning mm.

Brugere & Brugergrupper

Vejledninger til at administrere din virksomheds brugere af Tracelink.

Håndbog

En vejledningen til hvordan du anvender Håndbogs-modulet.

Flowcharts

I Tracelink kan du nemt tegne flowdiagrammer over arbejdsgange i din virksomhed, du gerne vil sætte fokus på.

Opsætning

Opsætninger er skabeloner mv. - f.eks. ordre skabeloner, formularer, lønprofiler, lister mv.

Opsætningen af disse er meget kundespecifik og vil derfor ofte tilpasses løbende.

Konfiguration

Konfiguration af Tracelink er hvordan hvert modul "opfører sig", f.eks. om ordrer skal køre med ordregrupper eller om man kan logge ind med PIN kode.

Konfigurationen gælder hele Tracelink og vil typisk blive sat op under den indledende kundeopsætning.

Introduktion

Har du aldrig brugt Tracelink før, er det en god idé at læse vores velkommen guides som giver et hurtigt overblik over hvordan du bruger Tracelink.

FAQ