Ofte stillede spørgsmål
Spørgsmålene er kategoriseret for at gøre det nemmere at finde rundt. Tryk på en af nedenstående kategorier for at se spørgsmålene og deres svar. Hvis du ikke kan finde et svar, der passer til dét spørgsmål, du sidder med, er du altid velkommen til at kontakte supporten via kontakt informationen, der står under kategorierne.
Generelle spørgsmål
Svar på udfordringer omkring at oprette, slette og computer hygiejne
Ordrer
Oprettelse af nye ordrer,
ændring af status m.m.
Ordreskabeloner
Muligheder og udfordringer i styklister og vareskabeloner
Lager og varer
Forskellen på reservér/pluk,
annulering af pluk m.m.
Indkøb
Indkøbsmuligheder og hjælp til rettelse af fejl
Timeregistrering
Start, stop eller ret i timeregistreringer
e-conomic og Tracelink
Integration og dataoverførsel fra e-conomic til Tracelink
Opgaver
Oprettelse, priotering og afhængighed i opgaver
CRM
Kundesagsstyring og sammenhæng til andre moduler
Dokumenter
Hvordan du uploader dokumenter m.m.
Kontrolpanel
Hvordan du indstiller og flytter rubrikker m.m.
Søgning og Sortering
Muligheder for at filtrere og specificere søgninger
Support
Fandt du ikke svar blandt de ofte stillede spørgsmål?
Du er selvfølgelig altid velkommen til at tage kontakt til supporten.
Haster det ikke med at få svar, vil vi sætte pris på, at du sender en e-mail.
Imens du venter på svar, kan én af vores vejledninger måske være relevante.