FAQ

Find svar på dit spørgsmål her i ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Spørgsmålene er kategoriseret for at gøre det nemmere at finde rundt. Tryk på en af nedenstående kategorier for at se spørgsmålene og deres svar. Hvis du ikke kan finde et svar, der passer til dét spørgsmål, du sidder med, er du altid velkommen til at kontakte supporten via kontakt informationen, der står under kategorierne.

Generelle spørgsmål

Svar på udfordringer omkring at oprette, slette og computer hygiejne

Ordrer

Oprettelse af nye ordrer,
ændring af status m.m.

Ordreskabeloner

Muligheder og udfordringer i styklister og vareskabeloner

Lager og varer

Forskellen på reservér/pluk,
annulering af pluk m.m.

Indkøb

Indkøbsmuligheder og hjælp til rettelse af fejl

Timeregistrering

Start, stop eller ret i timeregistreringer

e-conomic og Tracelink

Integration og dataoverførsel fra e-conomic til Tracelink

Opgaver

Oprettelse, priotering og afhængighed i opgaver

CRM

Kundesagsstyring og sammenhæng til andre moduler

Dokumenter

Hvordan du uploader dokumenter m.m.

Kontrolpanel

Hvordan du indstiller og flytter rubrikker m.m.

Søgning og Sortering

Muligheder for at filtrere og specificere søgninger

Support

Fandt du ikke dét svar, du ledte efter? Så er du velkommen til at kontakte os på:

Vi er ledige mandag til torsdag fra kl. 8.00 til 15.00 - og fredag fra kl. 8.00 til kl. 14.00.

Fandt du ikke svar blandt de ofte stillede spørgsmål?

Du er selvfølgelig altid velkommen til at tage kontakt til supporten.
Haster det ikke med at få svar, vil vi sætte pris på, at du sender en e-mail.
Imens du venter på svar, kan én af vores vejledninger måske være relevante.